Neden onun aşık olduğu adam olmasındı? "Başarılı olmak bana kalmış," diye ateşli bir şekilde mırıldanıyordu. "O adam ben olacağım. Kendimi o adam yapacağım. Başaracağım."
Ayrıca o benim kardeşim, yani sana borcu olmadığı sürece, böyle sürekli üstüne gitmeye de hakkın yok. Yedi senedir seninle evliyim, ben de bir şeyler biliyorum.
Adam ona her zaman bir böcek gibi geliyordu ve içinden onu ayağının altında ezmek geçiyordu. Bu herifin varlığına tahammül etmek için sık sık kendine " Bir gün suratını göçerteceğim" diye teselli ederdi. Sansar gözüne benzeyen minik ve acımasız gözleri, ona şikayet edercesine bakıyordu.