O anı ömrünün sonuna dek unutmayacaktı.Çünkü o an,birine sarıldığınızda,omuzlarının titrediğini,gözyaşlarının göğsünüze aktığını hissettiğinizde…Bırakmak istemezsiniz.Ne fiziksel olarak ne de duygusal olarak.O kişiyi hayatınız boyunca kollarınızda tutmak,bu dünyanın tüm acılarından korumak,yokluklarını asla hissetmeyecekmişsiniz gibi davranmak
istersiniz.