-Biri, milyonlarca ve milyonlarca yıldızın sadece tekinde var olan bir çiçeği seviyorsa yıldızlara bakmak onun mutlu olmasına yeter… “Benim çiçeğim oralarda bir yerde…”
-Dikenler ne işe yarıyor ?
…
-Dikenler hiçbir işe yaramaz, çiçeklerin gıcıklığından ibarettir.
…
-Sana inanmıyorum! Çiçekler güçsüzdür. Naiftir. Ellerinden geldiği kadar kendilerini yatıştırmaya uğraşırlar. Dikenleriyle çok korkunç göründüklerini sanırlar…
-Bir defasında güneşin batışını kırk üç kez gördüm!
Biraz sonra da şöyle diyordun:
- Hani… çok üzgünken günbatımlarını severiz ya…
- Kırk üç defa izlediğin gün o kadar üzgündün yani ?