Bahtişen

…güzellik hazırlığını bir türlü bitiremeyen çiçek
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
-Biri, milyonlarca ve milyonlarca yıldızın sadece tekinde var olan bir çiçeği seviyorsa yıldızlara bakmak onun mutlu olmasına yeter… “Benim çiçeğim oralarda bir yerde…”
Alıntı

Bahtişen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·90 syf.·
4 günde okudu
·
2025 2. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
-Dikenler ne işe yarıyor ? … -Dikenler hiçbir işe yaramaz, çiçeklerin gıcıklığından ibarettir. … -Sana inanmıyorum! Çiçekler güçsüzdür. Naiftir. Ellerinden geldiği kadar kendilerini yatıştırmaya uğraşırlar. Dikenleriyle çok korkunç göründüklerini sanırlar…
Alıntı
-Bir defasında güneşin batışını kırk üç kez gördüm! Biraz sonra da şöyle diyordun: - Hani… çok üzgünken günbatımlarını severiz ya… - Kırk üç defa izlediğin gün o kadar üzgündün yani ?
Sayfa 22·Kitabı okudu
Alıntı