Çocukken öğrendiğimiz bir şey vardır.Sevilmemek insanın en derinine işler.
Bunu bir kez anladığında …
Bütün hayatın boyunca “ya yine sevilmezsem ? “ korkusuyla yaşarsın.
Her gün bu kadar güzel mi bu deniz
Böyle mi görünür gökyüzü her zaman
Her zaman güzel mi bu kadar
Bu eşya, bu pencere
Değil,
Bir iş var bu işin içinde