DiyetisyeN

DiyetisyeN
@Balbadem98
"Söylediklerinizin hakikati yaptıklarınız olduğuna göre konuşmanın ne gereği var?"
Sayfa 151·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...kendimi asla alçaltmayacak ve alçalmayacaktım; kendimi bir daha asla suçlamayacak ve suçlu hissetmeyecektim; bir daha yitirmekten acı duyacak kadar sevmeyecektim hiç kimseyi."
Sayfa 76·Kitabı okudu
"Adalet nedir? Yasalarda yazılı olan mı, yoksa toplumun fiilen geçerli sayıp uyduğu mu? Yoksa her şeyin hakça yürüdüğü koşullarda, yasalarda yazılı olup olmadığına bakılmaksızın geçerli sayılması ve uyulması gereken şey midir adalet?
Sayfa 78·Kitabı okudu
"...unutmuş değildim. Ama bir süre sonra anısını her an yanımda taşımaz oldum. Geride kaldı, tıpkı trenle geçerken geride kalan bir kent gibi. Kent hep orada, ardınızda bir yerlerdedir; isterseniz oraya dönebilir, varlığından emin olabilirsiniz. Ama bunu neden yapasınız ki?"
Sayfa 75·Kitabı okudu
"Açılırsak birbirimize sen bana, ben de sana dalarsak bana sen ve ben sana erirsek sen bende ve sende ben. İşte o zaman ben olurum ben ve sen de sen."
Sayfa 50·Kitabı okudu