Çay gelene kadar oyalanmak için Musti'nin numarasını tuşladım. Neredeyse ilk çalışta açtı.
“Alocuğum Dogiciğim.'
'Nasılsın Musti?"
'Sesindeki tipiye vurulduğum. Ben de seni özledim.'
“Saat yürüyüş mesafesi iki dakika
olacak yer için bile geç Doğa, Yalnız mısın?”
“Yalnızım ama telaş yapma,
İlk kez bu saatte yalnız yürümüyorum.
Ana cadde üzerinde evim hatırlamıyor musun?”
“Ben hayatında olduğumdan beri ilk ”
'Ve son…”