Bhçk

Bhçk
@Bamtelii
Merhaba herkese ve hiç kimseye
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Düşen sütyen askın yok. Canını acıtan ağda, cımbız yok. Duştan sonra saatlerce uğraşacağın saçın yok. Karnında taşıyacağın bebek yok. Sancısını çekeceğin reglin yok. Cinsel ilişkiye girsen kaybedeceğin hiçbir şey yok. Tek başına gece dışarı çıksan laf atacak kimse yok. Şort giysen bakacak insan yok.. Altı üstü bir adam olacaksın. Onu da olamıyorsan geber daha iyi." Okan Bayülgen
İnsan olmak rezil bir şeydi; öyle çok şey vardı ki olup biten.
neden kimse kusurlarını itiraf etmez ? çünkü kendisi daha onların içindedir ; ancak uyanmış olan biri rüyasını anlatabilir..
Kişiden kişiye değişiyorum. Çünkü kötü olan biri, benim iyi yüzümü görmeyi hak etmiyor. Charles Bukowski