. merak ediyorum, bundan atiyorum yirmi yil sonra -yasarsam- okudugumda neler hissedecegim, hangi karakter bana daha yakin gelecek bu sefer, zamani saatler yerine mevsimler ile olcen oblomov gibi biri mi olacagim, bulunduklari girdaptan arkadaslarini adeta tutup ceken stoltz mu olacagim?
aslinda en onemlisi, oblomov-olga askina benzer bir ask yasayacak miyim, velev ki yasayacagim, sonrasinda, o yukseklikten duserken oblomov gibi cakilacak miyim, cok merak ediyorum bu soruyu.