Bhçk

Bhçk
@Bamtelii
neden kimse kusurlarını itiraf etmez ? çünkü kendisi daha onların içindedir ; ancak uyanmış olan biri rüyasını anlatabilir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kişiden kişiye değişiyorum. Çünkü kötü olan biri, benim iyi yüzümü görmeyi hak etmiyor. Charles Bukowski
Üzülme evlat, kaybettiğini sandıkların, kurtulduklarındır belki.
İyi geceler herkese ve hiç kimseye
Önce kazancını sorarlar sonra sana nasıl davranacagını hesaplarlar