Ecrin

Ecrin
@Bananeeexq
İlk aşkım,sevgilim,liselim benim 🚬
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"bir çiçeği büyüten sevgi ,insanı değiştirmez mi sanıyorsun"
İyi miydi kötü müydü bilmiyorum ama 1 saniyesine bile pişman olmadım olmamda
En büyük aşkımdın el oldun şimdi sana İntizara kıyamıyorum:)