Annem öldüğünde
gökyüzü aynı kaldı—
sanki en büyük haksızlık buydu.
.
Çünkü insan sanıyor ki
büyük acılar
göğü de yerinden oynatmalı.
Annem öldü,
lakin dünya değişmedi—
ben değiştim.
.
Annem öldü,
ama ben hâlâ
o bana ben ona bir şeyler anlatacakmış gibi yaşıyorum.
.
Bir çocuk
annesini kaybedince
dünya ile arasına bir perde iner.
Ben o perdenin arkasındayım şimdi,
her şey bulanık,
her şey uzak.
.
Anne,
sen görünmüyorsun,
ama her yeri dolduruyorsun.
Ben,
bir evin içinde değil,
hatıraların içinde dolaşıyorum,
her nefes alışta
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖