📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
derin bir uçurum oluşuyor yaşamakla aramda.
yaşlandıkça
yavaşlıyorum,
göremiyorum, işitemiyorum.
hayat esip geçen bir rüzgar,
yaşamak dört nala
hiçbir şeye yetişemiyorum.
.
anladım ki
sadece ölüm hakikat olan
ölüm dışında her şey yalan.
Bilir misiniz? Babam,
Yıllarca annemin ölürken ağzında yarım kalan naneli sakızını sakladı,
Saç tarağına takılan üç beş saç tellini kokladı.
.
-Allah kimseyi sevdiklerinin kokusuna muhtaç etmesin !...-
.
Balkondaki çiçekleri üşümesin diye içeri alan babamı,
annemi buz gibi toprağa vermek yıktı en çok.
.
Bana gelince,
Babamın hastaneye yatarken dönünce alırım diye bıraktığı cüzdanını, ağızlığını, tespihini,
Bir gün veririm umuduyla hâlâ yanımda taşırım.
Kaldırmaya kıyamadığım,
Koltukta asılı hırkasıyla sabah akşam selamlaşırım.
Bakıp bakıp iç çektiğim o hırkanın yalnızlığı öyle bir oturur ki yüreğime,
Bir sarılıp, bir vedalaşırım.