Ömer

Ömer
@Bandini_
“Ankara’da insan yoksa hiç bir şey yoktur.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi istikbal dediğimiz şey önüne dev bir barajın set çektiği, sesini duyduğumuz ama serinliğine erişemediğimiz bir nehir, bir suydu…
-Sıkılmıyor musunuz burada? -Nerede sıkılalım?
“Ben yoksunluğu da yoksulluk kadar iyi tanırım Güzin. Bütün ömrümü, cevabı verilememiş soruların, giderilememiş heveslerin, doyurulamamış bir merak ve iştahın gölgesinde sürdüm bitirdim.