Kamil

Kamil
@BandisTaa
Kendinizi bu akışa bırakın albayım. Zaten kaç kişi kaldık şurada: Bakın insanlık da öldü.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları.” | Nazım Hikmet Ran
Güçlü bir hafıza, ağır bir cezadır. Orhan Kemal
“Şu yeryüzünde bana yetecek kadar sabır var mı dersin, Milena?” Franz Kafka
Eskiden sadece kışlar soğuktu. Şimdi ise insanlar soğuk, yürekler soğuk. | Cahit Zarifoğlu