!!!
İçini döken insanlara " edebiyat yapma"
sorgulayan insanlara " felsefe yapma"
bilgisini konuşturana" şov yapma"
haksızlığı haykırana " caz yapma"
özgüvenli insanlara ise " artistlik yapma" dediler sonra da şu soruyu sordular "bu ülkede bilim ve sanat neden gelişmiyor?" dediler..
Bugün pazar.
Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar.
Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün bu kadar benden uzak
bu kadar mavi
bu kadar geniş olduğuna şaşarak
kımıldamadan durdum.”