Kamil

Kamil
@BandisTaa
Karlı kayın ormanında yürüyorum geceleyin. Efkârlıyım, efkârlıyım, elini ver, nerde elin? Ayışığı renginde kar, keçe çizmelerim ağır. İçimde çalınan ıslık beni nereye çağırır? Memleket mi, yıldızlar mı, gençliğim mi daha uzak? Kayınların arasında bir pencere, sarı, sıcak.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İster gökyüzünde seyret,ister gözlerimde ; körler onu görmese de yıldızlar vardır dedi"
Ben içeri düştüğümden beri, güneşin etrafında on kere döndü dünya Ona sorarsanız: "Lâfı bile edilmez, mikroskobik bir zaman." Bana sorarsanız: "On senesi ömrümün."
Akın var güneşe akın! Güneşi zaptedeceğiz güneşin zaptı yakın!
Karıma mektup ... Seni asarlarsa seni kaybedersem;" diyorsun; "yaşıyamam!" Yaşarsın karıcığım, kara bir duman gibi dağılır hatıram rüzgârda; yaşarsın, kalbimin kızıl saçlı bacısı en fazla bir yıl sürer yirminci asırlılarda ölüm acısı.