kolayca kopmuştuk. hiçbir şey yaşanmamış gibi. hiçbir şey değilmişiz gibi. zaten başından beri yürümeyeceği anlamın mı geliyordu? kaderin bir kazası mıydık? kaderimizde birlikte olmak varsa nasıl bu kadar kolayca çekip gidebiliyorduk?
belki de kaderimizde yoktu.
birinden dayanamayacağın kadar çok hoşlanmanın ve o kişinin sana karşı aynı duyguları asla hissetmeyeceğini bilmenin nasıl olduğu hakkında bir fikrin var mı? muhtemelen hayır. senin gibiler bu tür şeyler yaşamak zorunda kalmazlar.