birini sevdiğim zamanlarda kendimi sevmiyordum. çünkü ne zaman birine karşı hislerim olsa saçmalıyor, duygu yoğunluğu yaşıyordum. onca zaman duygusuz kaldıktan sonra bir anda duygu hissedince bocalıyordum.
kolayca kopmuştuk. hiçbir şey yaşanmamış gibi. hiçbir şey değilmişiz gibi. zaten başından beri yürümeyeceği anlamın mı geliyordu? kaderin bir kazası mıydık? kaderimizde birlikte olmak varsa nasıl bu kadar kolayca çekip gidebiliyorduk?
belki de kaderimizde yoktu.