Banu

Banu
@Banuarc
birini sevdiğim zamanlarda kendimi sevmiyordum. çünkü ne zaman birine karşı hislerim olsa saçmalıyor, duygu yoğunluğu yaşıyordum. onca zaman duygusuz kaldıktan sonra bir anda duygu hissedince bocalıyordum.
Sayfa 451 - ephesus
Reklam
ileride, her gün o gözlere karşı gözlerini açacak olan kadın gerçekten şanslıydı.
Sayfa 399 - ephesus
belki iyi şeyler gerçekten uzun sürmüyordu. belki de onları güzel kılan buydu; geçici olmaları
Sayfa 270 - pegasus
kolayca kopmuştuk. hiçbir şey yaşanmamış gibi. hiçbir şey değilmişiz gibi. zaten başından beri yürümeyeceği anlamın mı geliyordu? kaderin bir kazası mıydık? kaderimizde birlikte olmak varsa nasıl bu kadar kolayca çekip gidebiliyorduk? belki de kaderimizde yoktu.
Sayfa 260 - pegasus
daha iyisini hak ediyorum. birinin bir numarası olmayı hak ediyorum.
Sayfa 257 - pegasus