" Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir
gülüşü. Olur olmaz yerde ağzıma bir öpücüğün konmasını.
Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen
hoşgörüyü. ‘Nerede kaldın’ ayazını değil, ‘hoş geldin’ iyiliğini.
Hiçbir şeyle yatışmayan yürek telaşını. Kapı zilleriyle telefonlar
arasında tükenmeyi. Geceyi bir hayal hazinesine çeviren
uykusuzluğu. Kendimi severek yürümeyi kalabalıkta. "
" Güneşin büyüsünü, taşların sesini; nasıl yer değiştirdiğini dağların. Onca çokluğuna karşı, yıldızların yalnızlığından söz ettim. Hiçbir
şeyin bize uzak olmadığından. "
" Dün akşam aldım seni yanıma; gücenikliğini aldım, vazgeçişini,
ilk karşılaştığımız günkü sesini; benim dönüp dönüp
gidişlerimi, senin gittikçe bir kuyuya benzeyen suskunluğunu… "