Banu

Hala dönmedin geri, Bu ev yalnız beni sevmedi. Gündüzleri neyse tamam, Geceleri hep yangın yeri :)
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Unutma beni, Unutuma beni :)
müebbet yalnızlığım..
Bak güneş batıyor işte bir gün daha yakınız, Bu yağmur sensin işte, Or’dasın gökyüzünde..
Müzik
Hayat bana acımasız olmayı öğretecek bir sürü şey yaşattı ama ben hala merhametimden kaybediyorum :)
1000Kitap
Bahçede overthink köşemi boşşş buldum :)