Franz Kafka'nın aşık olduğu Milena'ya yazdığı mektuplardan oluşan bu eser,Kafka'nın ölümünden sonra izni olmadan yayınlanması sebebiyle okurken beni kötü hissettirse bile kitabı elimden düşüremedim.Hatta kitabın ilerleyen kısımlarında keşke Milena'nın Kafka'ya yazdığı mektupları da okuyabilseydik düşüncesinden alıkoyamadım kendimi.Bu mektuplarda o kadar net görebiliriz ki Kafka'nın kendine güvensizliğini,karamsarlığını,yaşadığı dönemin izlerini,yasak aşkına olan hislerini...
Bu yüzden Milena'ya Mektuplar'ı okuyunca Kafka'nın dünyasına yakından şahit olacaksınız.