Qîr dikim heya kû awazêmin derkeve.
Wek çûkekî hêlîn lê xirab, dengekî şewat û bilind bighêje êrş û asîmanan.
Ezê qîr bikim
Bila fêdî li wanra ên dibhîsin û deng nadin..!
Baran.T
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Attalus der ki: " kaybettiğimiz dostların anısı, çok eski bir şarabın acılığı gibi, mayhoş elmalar gibi hoşumuza gider. "
Kadehime eski falernum şarabı döken çocuk,
Daha acısından getir bana.
Catullus