Sevmedim ben...Bu dünyanın bu yapısını. Anlatabiliyor muyum? Yani, evlenmektir, ev tutmaktır, arabanın markasını değiştirmektir yavaş yavaş. Ben bunları pek sevmedim. Bir gösteriş çağı başladı. O gösteriş bana uymuyor. Yani ben öyle bir aileden gelmedim, öyle bir semtten de gelmedim. Garip de geliyor bana. Gösteriş ne bileyim yani bana içi boş geliyor...
İki tarafa elli bin silahlı adam yerleştirin ve onları savaştırın. Bir taraf özgürlüğünü elinde tutmak için savaşsın, diğer taraf özgürlüklerini ellerinden almak için, hangisine galibiyet vadederdiniz?