Kelimelere dökmenin zor olduğu bir eser daha. Okumadıysanız şiddetle tavsiye ediyorum. Yaşadığınız o his karmaşası ve kelimlerin yazılışındaki ustalık taktir edilesi. Özellikle okurken en çok kenara not aldığım kitaplardan biri oldu. Kesinlikle okuyun.. beğenmezseniz getirin ben bir daha okurum..