Biz insanlar, sınırlarımızı bilmeden kendi aklımızı beğeniyoruz,
öğrenmiyoruz, akıllanmıyoruz. Her şeyi anladığımız zaman da genellikle iş işten
geçmiş oluyor.
Eşitlik, dostluk, demokrasi... bunlar hep zayıfların
uydurduğu saçmalıklar. Çünkü onların yaşayabilmek için bu gibi kavramlara
ihtiyacı var. Güçlünün ise bir tek isteği vardır: Daha fazla güç!”