Çünkü isim kişinin asıl özünü kapsardı ve onun ruhuna doğrudan bağlıydı.isimler oldukça fazla sihir ve talih içerdikleri ve taşıyıcılarının yaşamlarının nasıl akacağını belirledikleri için birine bir isim koyarken bunu basit bir işmiş gibi değil;günlerce düşündükten,iyi veya kötü işaretleri ciddiyetle okuduktan sonra yaparlardı.