Baran tunç

Baran tunç
@Barotunc
Her son; Yeni bir başlangıç.
öğrenci
Van Y.Y.Ü
Batman/Marmaris
78 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Biz kendimizi asmayalım da, onlar mı bizi assın? Hem ecelimi bekleyip de Tanrı'nın meleğini neden meşgul edeyim ki?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şebnem, dedim. Kalk bir devlet kuralım. Sınırlarını ben çizerim, ismini sen koy, bayrağını referandumla belirleriz. Çoğunluk olup azınlığa hükmedelim. Anayasasını kahve içerken yazarız, bir maddesinde de "ıslık çalmak yasak" deriz.

Baran tunç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
5 günde okudu
·
2020 2. kitabı
Marquis de Sade
8.1/10 · 827 okunma
Ah tertemiz sizler ve iğrenç önyargılarınız.
Anlamadığım bir şey yüzünden, daha az anlayacağım bir şeyi kabul etmemi benden nasıl isteyebilirsiniz?