Ama hayatla savaşım hala sonsuz ve çetindi. Kendi tenhama çekilmiş, yarı uyuşmuş halde olacakları bekliyordum. O kış hepimiz için zor geçiyordu. Ortak yaşantımızın karanlığı koyulaşmaya devam ederken, kitap sayfalarına gömülüyordum.
Zararlı bir işe hizmet ediyorum ve aldattığım insanlar için aylık alıyorum. Namuslu değilim, ama ben tek başıma bir hiçim, kaçınılmaz olan sosyal kötülüğün küçük bir parçasıyım sadece.