📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sunulan mutluluk kadehinde tek bir utanç tortusu, tek bir pişmanlık tadı bulunursa ruhlar nasıl söner, renkler nasıl hemen solar, biliyorum. Özveri, acı duygular, uygunsuz işler... Bana göre değil! Mutluluk vermek istiyorum, kanlı gözyaşlarının akmasına yol açmak değil. Mutluluk ekip gülücük, sevgi, tatlı söz biçmek istiyorum...
Bence yaşam çok kısa. Günlerimizi kin gütmekle, bize yapılan kötülüklerin çetelesini tutmakla geçirirsek çok yazık. Bu dünyada hepimizin, her birimizin bir sürü kusuru olduğu su götürmez.
..., diğer canlıların barbarlığımız karşısında ne hissettiklerini düşünmeden edemiyordum. Durmadan vahşet getiren yol arkadaşları olduğumuz doğruydu. Daha da tuhafı insanın bir tek kendisini yaşam talebinin öznesi sanmasıydı. Yaşam her canlıda aynıydı halbuki; insanda, hayvanda, bitkide. Bütün canlıların yaşamdan istediği ve yaşamın onlara vaad ettiği şey aynıydı.