İŞTE BEN BUYUM!!
Kelimeler bazı şeyerleri anlatır ama her şeyi yaşatmaz.
Bazen ben bile yabancı olurken kendime,
Sana nasıl anlatırım ki beni?
Neşeliyim diyeceğim suratsızlîğıma denk
Geleceksin...Espriliyim diyeceğim,
Belki ağlamalarıma denk düşeceksin...
Özgürüm diyeceğim,
Belki tutsaklarımda yakalayacaksın beni...
Kendimi anlatıp da bir kalıba sığdırmak istemem
Düşüncelerimdeki beni,
Bazıları için herhangi biri...
Düşlediğin kadar insanım,
insan olduğum kadar hatalı,
Hatalı olduğum kadar gerçeğin peşinde...
İŞTE BEN BUYUM!!