Aminem..

Aminem..
@Basaramadimamine
Bir fikrin içinde var olmak..daha güzel ne olabilir..
Edebiyat
Reklam
Uzun zaman önce bir fikrin güzelliğine tutuldum..acayip Bir his ..
Edebiyat
“Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.” Oğuz Atay
Edebiyat
"Meselenin hiçbir zaman aşk olmadığını otuzlu yaşlarınıza doğru anlayacaksınız. Mesele dostluk, güven, yol arkadaşlığı. Yanınızda yürümek istemeyeni kendi vaktinizden çalarak ikna etmeye çalışmayın."
Edebiyat
Şu söze bayılıyorum..doğru yanlış onu tartışıriz Lakin ifade aşırı iyi .. “vicdan, güçlüleri korkutmak için düşünülmüş korkakların kullandığı sözcükten başka bir şey değildir.”
Edebiyat
Reklam