Aminem..

Aminem..
@Basaramadimamine
Oturup karşılıklı mitoloji konuşacağımız yerde, tek kelam konuşmuyoruz.
Tarih
Reklam
Vicdanlarını, beni kötü insan kalıbına sokarak rahatlattılar.
Edebiyat
Bir fikrin içinde var olmak..daha güzel ne olabilir..
Edebiyat
Uzun zaman önce bir fikrin güzelliğine tutuldum..acayip Bir his ..
Edebiyat
“Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.” Oğuz Atay
Edebiyat
Reklam