Üvercinka

Üvercinka
@Basitbirokur
Tek sebep bu olamaz sanırım:)
Daima! Ne korkunç bir sözcük bu! Duyduğum anda bile tüylerim ürperiyor. Kadınlar bunu kullanmaya bayılırlar. Sonsuza dek sürdürme gayreti içine girdikleri için de tüm romantik ilişkileri bozarlar.
Reklam
Yaşayın!
Altın kadar değerli olan günlerinizi çan sıkıcı insanları dinleyerek, başarı şansı olmayan kişileri geliştirmeye çalışarak ya da hayatınızı cahillere, sıradan ve bayağı kişilere adayarak bol keseden harcamayın.... Yaşayın! İçinizde saklı duran o muhteşem hayatı çıkarın dışarı ve yaşayın! Hiçbirşeyi boşa harcamayın. Her vakit yeni heyecanlar peşinde koşun. Hiçbir şey korkutmasın sizi...
Dünyadaki büyük olayların zihinde olup bittiği söylenmiştir hep. İşte dünyadaki en büyük günahların da olup bittiği yer sadece ve sadece beyindir.
İnsanlar hayatlarını dolu dolu ve eksiksiz yaşayabilseler, duygularına biçim verebilseler ve düşüncelerini ifade edebilip hayallerini gerçekleştirebilseler, dünyamız öyle yepyeni bir sevinçle silkinip kendine gelir ki...
Reklam