Üvercinka

Üvercinka
@Basitbirokur
Sapyoseksüellere gelsin :)
Böyle düşünmek insana hüzün veriyor ama dehanın güzellikten daha uzun ömürlü olduğu şüphe götürmez bir gerçektir.
Reklam
Ruhumu bütün çıplaklığıyla onların meraklı ve dar bakışlarının önüne sermeye hiç niyetim yok. Yüreğimi de onların mikroskoplarının altına sürmeyeceğim.
Beden ve ruhun uyumu... Ne müthiş bir şey bu!
Her şeye farklı bir açıdan bakmaya, Her şeyi farklı bir biçimde düşünmeye başladım. Hayatı daha önce hiç bilmediğim bir tarzda yeniden şekillendirebilirim artık.
Bir dostluğu gülerek başlatmak hiç de kötü bir şey değildir ama gülerek bitirmek ondan katbekat daha iyidir.
Reklam