Üvercinka

Üvercinka
@Basitbirokur
Boşuna dememişler Allah çirkin şansı versin diye :))
Bu dünyanın kaymağını çirkinler ve aptallar yiyor... Zaferi tatmamışlardır belki ama en azından yenilginin ne olduğu hakkında da bir bilgileri yoktur.
Reklam
Sanatçı asla marazi olamaz ve dilediği her şeyi ifade edebilir.
Önsöz'den
Güzel şeylerde çirkin anlamlar bulanlar, sevimli olamadan yozlaşan kişilerdir. Bu bir hatadır. Güzel şeylerde güzel anlamlar bulanlar ise kültürlü ve seviyelidirler. Bu kişiler için umut vardır.
"Vakti vardıysa aşkın onu beklemeliydi..." İsmet Özel
Kulağınıza daha övgü dolu gelecekse eğer, size başka insanları etkilemeyi hayal etmekten vazgeçin, diyebilirim. Her şeyi kendi özünde nasılsa o şekilde görün.