Üvercinka

Üvercinka
@Basitbirokur
Her şey yalan tek gerçek çekilen hasret. İşte bu mübalağa olamaz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerimiz ağlamaktan, kalplerimiz hüzünden parçalanmak için yaratılmamış mı sanki?
...aklımda dönüp duran düşüncelerden kaçamıyorum.
Her şeyi göze alıp sana geldim. Sense o kadar iyiydin ki, sanki hak ediyormuşum gibi yanı başına çömeldim. Bu, benim hakkım diye düşündüm. Yüzümü ellerinin arasına koydum. Nasıl da mutlu, gururlu, özgür ve kuvvetliydim! Evimdeymiş gibi aittim oraya!
Gördüğüm en güzel şeydin sen. Birden her şeyi unuttum, kendimi de. Ayağa kalktım ve tanıdık özgürlüğüme yaklaştım. Yeniydi ama aşinaydım ona, endişe sarsa da yaklaştıkça yaklaştım...