Her şeyi göze alıp sana geldim. Sense o kadar iyiydin ki, sanki hak ediyormuşum gibi yanı başına çömeldim. Bu, benim hakkım diye düşündüm. Yüzümü ellerinin arasına koydum. Nasıl da mutlu, gururlu, özgür ve kuvvetliydim! Evimdeymiş gibi aittim oraya!
Gördüğüm en güzel şeydin sen. Birden her şeyi unuttum, kendimi de. Ayağa kalktım ve tanıdık özgürlüğüme yaklaştım. Yeniydi ama aşinaydım ona, endişe sarsa da yaklaştıkça yaklaştım...