Üvercinka

Üvercinka
@Basitbirokur
İnsan.
Tek gerçek düşmanımız İnsan'dır. İnsan'ı ortadan kaldırın, açlığın ve köle gibi çalışmanın temelindeki neden de sonsuza dek silinecektir yeryüzünden..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımız sefillikten, kölelikten başka nedir ki! İşte, tüm çıplaklığıyla gerçek budur.
Dünyaya geldikten sonra yaşamamıza yetecek kadar yiyecek verirler; ayakta kalanlarımızı cani çıkana kadar çalıştırırlar; işlerine yaramaz duruma geldiğimizde de korkunç bir acımasızlıkla boğazlarlar.

Üvercinka

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2020 7. kitabı
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
Sen de aynı şeyi söylüyorsun "bazılarının sevmek için cesareti yok". Bu bile yaratık ve insanoğlunu birbirinden ayırmaya yetmez mi?