Üvercinka

Üvercinka
@Basitbirokur
İhsanoğlu, kendinden başka hiçbir yaratığın çıkarını gözetmez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kararlılığınız asla, ama asla sarsılmasın. Hiçbir tartışma sizi yolunuzdan saptırmasın.
Hak er geç yerini bulacaktır... Şu kısa ömrünüzde bunu aklınızdan çıkarmayın.
İnsan, üretmeden tüketen tek yaratıktır... Gene de tüm hayvanların efendisidir.