Ben pasaklının biriyim,dikkatsizim,kuralları unutuveriyorum,ders çalışacağıma kitap okuyorum,düzenli değilim. Kimi zaman aşırı programlı bir yaşayışa dayanamayacakmışım gibi geliyor.
Yine de bütün gücümü topladım,doğrudan doğruya saldırmaya geçtim:"Yalancı değilim ben.Olsam sizi sevdiğimi söylerdim,ama sevmiyorum işte.Dünyadaki en sevmediğim sizsiniz.
"Bu uçurumun içine düşüp sonsuza dek yanmak ister misin?"
"Istemem,efendim."
"Öyleyse cehenneme gitmemek için ne yapman gerekir?"
Bir an düşündüm.Yazık ki sonunda verdiğim karşılık beğenilmedi:"Hep sağlıklı olup ölmemem gerekir."