youtu.be/A4Oj4mdTG58
Öncelikle Aytuğ Akdoğan'ın "Yazar Burada Ne Demek İstemiş" söyleşilerinde bulduğum huzuru şu ortamda bende olsaydım, uzun uzun muhabbet ederdik içerlenmelerinden sonra; iyi ki böyle insanlar var, ruhumuzu besleyecek programlarla karşımıza çıkıyorlar ve bi nebze bizden de bahsediyorlar diye dikkatle takip ettim. Ve
bu söyleşiyi sizlerle buluşturmak istedim.
Son olarak içerikten bir mısrayla kapatıyorum.
* Sen ki banarsın altın suyuna,
Yıllardır bir ziynet gibi kendini;
Bırak lağım karışsın bundan sonra kuyuna
Biraz da pislikle sına erdemini.
Az öğrenmeliydim, az soru sormalı, hiç yanıt beklememeliydim. Ama, bir sabah bunları yaptım. Kazanılmış nefretlerin övüncü sindi aynalara. Ve bir de utanç...