Kitap gerçekten güzel. Okurken kaç yaşında olursanız olun kendinizi genç bir delikanlı gibi hissediyorsunuz. En güzel tarafı da bu. Kitaptaki karekterimizle adeta arkadaş oluyorsunuz. Kısa bir zaman diliminde yaşadıklarını çok sade ve hoş bir şekilde anlatmış. Zaman geçirmek yada biriyle muhabbet etmek istiyorsanız kesinlikle öneririm.