Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
SPOİLER İÇERİR
1.Kitap
KAYIP HOKKABAZIN PEŞİNDE
Serinin ilk kitabında Harry ve arkadaşları Harry'nin hocası olan Herbie Lemster'in kayboluşundaki gizemli olayı araştırıyor.Herbie Lemster'ın odasından mor bir duman çıkar ve içerden garip sesler duyulur.Hocasının bu garip kayboluşundaki gizemi çözmek isteyen Harry,arkadaşlarıyla birlikte tiyatroda olan gizemli kişinin peşine düşer...
Kitabın ilk başlarını anlamakta biraz zorluk çektim bu yüzden akıcı okuyamadım, ancak bu sorun ilerideki sayfalarda çözüldü.Kitaptaki şüphelinin kim olduğunu hemen anladım ama olayların farklı kişiye yönelmesi benim de düşüncelerimi biraz değiştirdi(şüphelendiğim kişi kötü çıktı).
Kitabın en sevdiğim kısmı Harry'nin Herbie ile ceza odasındaki konuşmasıydı
2. Kitap
BEYAZ KARGA BİRLİĞİ
Serinin ikinci kitabı New Orleans'da geçiyor.Bu sefer kahramanlarımız adalılar ile halkın arasındaki problemi ve Başkan Monticelso'nun garip hastalığını çözmeye çalışıyorlar.
Bu kitap serinin en güzel kitabıydı çünkü daha maceralı ve daha gizemliydi.Katilin kim olduğunu asla anlayamadım.(katilin Madam Melrose çıkması beni çok şaşırttı.)
3. Kitap
SESSİZ SUİKASTÇI
Bu hikayemiz Londra'da geçiyor.Kendini yoksulların iyiliğine adamış olan Bayan Flora evinde ölü bulunur.Harry,Billie ve Arthur; Bayan Flora'nın katilini arar.
Bu kitapta diğerleri gibi çok güzeldi.Bu kitapta da ikinci kitaptaki gibi katili bulamadım.
Genç Houdini SetiSimon Nicholson · Genç Timaş Yayınları · 201810 okunma
Bir Şeftali Bin Şeftali kısa ama içinde bir yığın duygu barındıran bir kitaptı.Kitap, bir şeftalinin ağaç olma sürecini ve bu süreçte iki arkadaşıyla yaşadığı dostluğu anlatıyor.Kitapta şeftali ağacının arkadaşları için çok güzel şeftaliler yetiştirmek istemesi ancak arkadaşlarının başına beklenmedik bir felaket gelmesi beni derinden etkiledi.Ayrıca şeftali ağacının bahçıvana boyun eğmeyip,tehditler karşısında bile asla şeftali vermemesi çok hoşuma gitti.Çünkü o haksızlığa boyun eğmemiş, ona haketmediği şeyi vermemiştir!