Çok güzel insanın yüreğine dokunan hikayeler var. Okurken hikayenin kahramanı siz oluveriyorsunuz. İçinde Dinar ve 11 ilimizi yıkan depremden bahsedilmiş. Sultandağı depremini yaşayan biri olarak çok etkiledi.
Ben dinlemedikçe kendi çocuklarını anlattı. Duymuştum aslında bu tarz örnekleri. Bizim "yaşlı" dediğimiz bu nesil, konuşmanın; bizim nesilse yazışmanın nesliydi. Onlar hayata kökten bağlı; biz ise hayat sandıklarımıza "wifi"den bağlıydık. Bir süre sonra o da bıkıp susmuştu artık. Birlikte geçirdiğimiz yolculuğun yarısında o konuştu ben dinlemek istemedim; yarısında ben sustum o konuşmamı bekledi.
Susmak ya da Yeniden Doğmakİsmail Kılınç