Yeryüzünde ne varsa - budalalık ve bilgelik, zenginlik ve fakirlik, mutluluk ve keder - anlamsızdır ve boştur . İnsan yok olur ve kendisinden geriye bir şey kalmaz . Ve bunun bir mantığı yoktur " der Süleyman .
Tendeki hayat büyük bir kötülük ve yalandan ibarettir. Bu yüzden bu hayatın ortadan kaldırması bir nimettir ve bizim arzu etmemiz gereken bir şeydir " der Sokrat .