Hayat kısacık bir zaman dilimi. Dün geçiyor ve bugün bakıyorsun ki kocaman bir ömür geride kalmış. Ne yaşadığından ne de geçen zamandan haberin oluyor. Geride kalan tek şey yaşanmışlıklar.
Ne demişti Edison, "Her yanılgıda yapmamam gereken bir şeyi daha öğrendim". İnsanlar hata yaparlar. Başarılı olan insanlar yaptıkları hatalardan ders almasını bilen ve bu hataları tekrar yapmayanlardir.
Hayatın her dakikasını yaşamak insanlar için bir tutkudur. O tutkuyu görebildikten sonra her şey çok değişiyor. İnsanlar iki şeyin kıymetini bilmeli. Biri gençlik diğeriyse sağlık...