Kitap aslında gayet güzel bir şekilde başlıyor. Betimlemeler sayesinde okuduğumda mekanların hepsinin içindeymişim gibi geliyor. Yazar bizle konuşur gibi tüm hikaye boyunca. Bol bol başarılı siyasi göndermeler yapmayı da ihmal etmemiş hoşda etmiş. Başları güzel kurgulanmış bir şekilde ilerliyor. Fakat sonrasında biraz zorakileşiyor sanki diyebilirim. Yinede kitap sürükleyici bir şekilde hızlıca bitiyor.
Kan ve GülAlper Canıgüz · April Yayıncılık · 20178,9bin okunma
Nasıl her şeye bu kadar kolay ikna oluyorsunuz? Anlamadığınız fikirlere tutunuyorsunuz, tanrılara yalvarıyorsunuz, birbirinize sonsuz aşk yeminleri ediyorsunuz. Sonra tüm inançlarınız yerle bir olduğunda hiçbir şey değişmemiş gibi yolunuza devam ediyorsunuz.