Fakat tahammül edemeyeceğim bir şey onun gözlerimin önünden kaybolması, onun sesini işitmemek, yürüyüşünü görmemek olacaktı. Bunu düşünmek bile bana birdenbire fırtınalı, mütehevvir ve teskini kabil olmayan bir cinnet azabı veriyordu.
İçimizde şeytan var.
Can kırıkları var. Nefret var.
Yalanlar var. Bir yanımız
bizi çoktan terk etmiş kaçıyor.
Melankoli ve hüsran var.
Keşke bazı geceler hiç
sabah olmasa.
-Sabahattin Ali