📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
GELİN
Kalemiyle yeni tanıştığım bir yazar. Fantastik türünde olduğu için hemen okumak istemiştim ama hemen acele etmeseydim keşke.
Aslında önceden çok duydum yazarın kaleminin güzel olduğunu başarılı karekterler yazdığını bu yüzden direk başlamak istedim hemen ama sanırım yazarın seçtiğim ilk kitap deneyimim yanlıştı Kitabı çok sevemedim açıkçası çoğu yerler çok sıktı ilk 150-200 sayfada kitap resmen elimde süründü durdu. 3-5 günde okuyacağım kitabı 10-15 günde anca okuyabildim. Karakterlerin yani çiftin konuşmasını bir araya gelmesini baya bekledik yani sebep neydi anlamadım. 150-200. Sayfadan sonra biraz akıcı olmaya akıp gitmeye başladı ama genel olarak yine beğenmedim yani. Yazarın diğer kitaplarına şans vereceğim elbet ama umarım onlar güzeldir keyif alırım.