yazma la

yazma la
@Bayanmutluluk
Takip etmeni istedim götünü mü istedim de ne naz yapıyorsun takip etsene.. #129613086
Bir anda yaşamak gözüme daha şirin görünmeye başladı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? +Bitmeyecek. -Hiç mi? +Hiç. -Niyetin katip olmak mı yani? +Hayır. -Ya? +İnsan olmak.
En güzel günlerimiz henüz yaşamadıklarımız.
Biz film gibiydik gel var bi devamı..
Der misin bir gün, ‘İnşallah çok bekletmedim seni.’ -Cahit Zarifoğlu