yazma la

yazma la
@Bayanmutluluk
Takip etmeni istedim götünü mü istedim de ne naz yapıyorsun takip etsene.. #129613086
@Bayanmutluluk·
·
sabitlendi
İlk başta takip edip sonra takip den çıkan gerizekalılara sesleniyorum: SİZ KENDİNİZ AKILLI MI ZANNEDİYORSUNUZ APTALLAR MADEM ÇIKICAKSINIZ NİYE TAKİP EDİYORSUNUZ YADA TAKİP EDİYORSUNUZ GERİ NEDEN TAKİP DEN ÇIKIYORSUNUZ
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Biliyorsun. -Neyi biliyorum? -Gözlerimin sadece seni gördüğünü.
Sırrını rüzgâra fısıldarsan,ağaçlara söylediği için suçlayamazsın."
Hiç kimse senin yüreğin den kaçamaz.
İnsan sevdiği için sever.Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.